Esteu aquí

El Servei Públic de Consum del Prat, actiu telemàticament

En una setmana ha rebut més de 50 consultes, la majoria relacionades amb anul·lacions de reserves diverses

dijous, 30 abril, 2020 - 08:30

L’actual crisi sanitària a causa de la COVID-19 també s’ha convertit en una crisi de consum. Viatges, hotels, transport, subministraments, devolucions de productes, cursos, espectacles… Les persones consumidores han vist com s’han anul·lat moltes reserves i com això afecta la seva economia. Només durant la darrera setmana s’han atès, via correu electrònic, més de 50 consultes, pràcticament totes relacionades amb anul·lacions de reserves de diferent tipus.

Degut a la pròrroga de l’Estat d’Alarma, el Servei Públic de Consum està tancat pel que respecta a l’atenció presencial, però el personal treballa des de casa. Qualsevol consulta es pot enviar a omic@elprat.cat.

Les reclamacions, queixes i denúncies, temporalment, només es pot tramitar online. La forma de tramitació telemàtica es pot consultar a l’enllaç següent.

Des del Servei Públic de Consum hem dissenyat una presentació que resumeix alguns dels temes que més afecten a les persones consumidores.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 18 octubre, 2024 - 13:00

La Botiga celebra el seu tercer aniversari amb dues jornades per donar a conèixer el seu innovador model de garantia alimentària

Al mes de novembre es durà a terme al Prat un acte de commemoració en clau de...

dimecres, 16 octubre, 2024 - 14:00

La realització d’un mural comunitari a Sant Cosme encara la seva recta final

L’obra de l’artista Slim Safont, que retrata veïns i veïnes joves del Prat, s...

dilluns, 14 octubre, 2024 - 15:00

Explora els misteris de la neurociència de la mà de dones científiques al Cicle Ada Lovelace: "La vida secreta del cervell"

Aquest cicle tindrà lloc del 17 d’octubre al 29 de novembre al Centre Cívic...