Esteu aquí

Nou protocol de tramitació per a la celebració d’actes a la ciutat

dilluns, 6 juliol, 2020 - 13:45

Des del dia 1 de maig 2020 s’ha iniciat un nou protocol de tramitació d’autoritzacions de l’ocupació de la via pública per celebrar qualsevol acte de ciutat.

Entre les novetats trobem que la sol·licitud d’autorització s’haurà de tramitar de forma electrònica, amb certificat digital o provisionalment amb l’IDCAT del president/a de l’entitat. S'ha d'accedir a la Seu Electrònica de la pàgina web de l’Ajuntament, a l’apartat tràmits municipals i seleccionant procediment Via Pública. Un cop fet aquest aquest tràmit s'obrirà un expedient i es demanarà l’informe/ordre de treball al departament corresponent.

 

La documentació bàsica en tots els actes haurà de ser:

  • La instància de la sol·licitud
  • L’Assegurança de Responsabilitat Civil

 

En aquest mateix apartat es trobarà informació en funció de les persones que hi participin i els riscos de l’activitat organitzada durant l’acte: menys de 500 persones participants, entre 500 i 1000 i més de 1000 persones participants; i cadascuna tindrà una documentació específica a adjuntar amb la sol·licitud. Els terminis de presentació seran de 15 dies naturals per als actes d’aforament inferior a 500 persones i de 30 dies naturals per a la resta d’actes .

A banda dels actes segons els participants, també es tindrà en compte si es serveixen aliments, si són actes amb pirotècnia o bé si hi ha algun tipus d'inflable o fires d'atraccions en tots casos es requerirà de certificats i tramitacions concretes.

Aquest protocol es troba lligat a la situació actual de represa acordada pel Govern de la Generalitat derivada de la sortida de l’Estat d’Alarma acordat per l’Estat Espanyol amb motiu de la crisi sanitària del COVID19. Per tant els actes es podran autoritzar en funció de la situació existent i dels riscos que puguin comportar i per descomptat sempre que es pugui garantir la distància mínima interpersonal establerts en el Decret 63/2020 de la nova governança de l’emergència sanitària provocada per la COVID-19.

Per a qualsevol consulta, us podeu adreçar al departament de Via Pública, preferentment  per via telèfonica, al tel. 93.379.00.50  ext. 5857/3547 o mitjançant el correu electrònic: leon@elprat.cat o finalment amb cita previa presencial en l’av. Onze de Setembre 75 del Prat de Llobregat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 20 desembre, 2024 - 11:15

Tornen les Sales d’Estudi en període d'exàmens

El servei complementa l’horari habitual de la biblioteca
Ple municipal desembre 2024

dijous, 19 desembre, 2024 - 20:00

El Prat aprova definitivament unes ordenances fiscals progressives per al 2025

El Ple municipal dona el vistiplau a una actualització de l’IBI que compensa...