Esteu aquí

Tall de trànsit al carrer Flaquer, el proper dissabte de 8 a 20h

Es desviaran els vehicles privats i el transport públic, així com les bicicletes i patinets. Està previst que el mateix dissabte acabin les actuacions i es pugui restablir el trànsit aquell mateix vespre.

Tall carrer Flaquer

dijous, 18 febrer, 2021 - 12:45

El proper dissabte 20 de febrer, es tallarà el trànsit del carrer Flaquer. L’itinerari alternatiu per poder creuar aquest tram de via s’haurà de fer desviant-se pel carrer Centre fins al carrer Ignasi Iglesias, per tornar a l’Avinguda Anselm Clavé a través del carrer Manuel Bertran. Per accedir en sentit contrari a la zona de Carretera de la Marina i voltants, es recomana utilitzar el carrer Joan Maragall.

Afectacions al transport públic

Les línies d’autobús L78, PR1, PR2 i PR3 veuran afectats els seus recorreguts. La L78, sentit el Prat, es desviarà pel carrer Joan Maragall, Carretera de la Marina i fins l’Avinguda Verge de Montserrat, continuant fins l’Avinguda Remolar, via per la qual s’arribarà a l’Estació de Rodalies i la L9. En sentit contrari, direcció Sant Boi, també s’arribarà al Prat Estació a partir de l’Avinguda Remolar i utilitzarà les mateixes vies fins Enric Borràs i, finalment, l’Avinguda Josep Anselm Clavé per sortir del municipi.

En el cas del autobusos interurbans, el recorregut en ambdós sentits es realitzarà a partir de la cantonada de la Carretera Marina i l’Avinguda Verge de Montserrat fins l’Avinguda Remolar, on es farà el mateix recorregut que la L78 per arribar a l’estació de tren i metro.

Aquest tall es produeix per les obres que s’han de realitzar en aquest carrer amb motiu de la instal·lació elèctrica d’un nou edifici. S’espera que el mateix dia acabin les obres i es restableixi la circulació.

Noticies relacionades

dijous, 27 febrer, 2025 - 13:30

Aquest diumenge, comença el nou cicle d’activitats de la Jugateca ambiental

El diumenge 2 de març comença el cicle de primavera de la Jugateca Ambiental,...

dimecres, 26 febrer, 2025 - 10:00

Comencen les obres al carrer d’Enric Borràs

La prioritat és ampliar les voreres, per fer-les millor transitables i més...