dilluns, 1 març, 2021 - 12:15
Com en anys anteriors, l'Ajuntament del Prat concedeix ajuts de fins al 50% de l'IBI (Impost de Béns Immobles) de l'habitatge habitual a persones que estiguin en atur de llarga durada (540 dies en els darrers 2 anys), famílies monoparentals i pensionistes amb escassa capacitat econòmica.
Per accedir a l'ajut cal estar empadronat al Prat i ser contribuent de l'IBI per l'habitatge habitual, amb independència del seu valor cadastral. A més, la suma dels ingresssos anuals de les persones que conviuen a l'habitatge no pot superar uns límits determinats.
Les sol·licituds d'ajuts es poden presentar fins al 7 de maig inclòs.
Per raons sanitàries, enguany es recomana realitzar la presentació de les sol·licituds de l’ajut per via telemàtica, a través de la seu electrònica municipal (https://seu.elprat.cat). Si us cal acompanyament a l’hora de fer el tràmit o bé us sorgeix qualsevol dubte, contacteu amb el Servei OAC 360º al telèfon 935 954 414, de dilluns a divendres de 8 a 20 h.
No obstant aquesta recomanació, si opteu per presentar la sol·licitud de manera presencial, també ho podeu fer a l’Oficina d’Informació i Atenció al Ciutadà (OIAC) de Plaça de la Vila, 1, i al departament de Gestió Tributària al carrer del Centre, 28. En tots dos casos haureu de demanar cita prèvia a https://www.elprat.cat/demana-cita-previa, o al telèfon de l’Ajuntament 933 790 050 i indicar en quina oficina vol ser atès/a.
dijous, 19 desembre, 2024 - 20:00
dimarts, 17 desembre, 2024 - 15:30
dijous, 28 novembre, 2024 - 21:00