dijous, 17 juny, 2021 - 14:00
El passat 2 d’abril de 2021 va entrar en vigor La Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, la qual obliga a les comunitats de veïns i veïnes a disposar del certificat digital.
El certificat digital per les comunitats veïnals és el que correspon a representant d’entitat sense personalitat jurídica. Per tant, no és el mateix que per una persona física o una entitat jurídica, com una associació cultural.
El certificat digital de les comunitats veïnals és necessari per a gestionar les comunicacions amb les administracions públiques, com per exemple demanar ajuts per a rehabilitacions, tramitar les obligacions amb Hisenda, fer instàncies a l’Ajuntament, etc
El certificat el pot obtenir la persona presidenta o bé, prèvia autorització per part de la comunitat, una altra persona propietària o l’administració de finques.
Des del Servei de Bon Veïnatge de les Cases d’en Puig s’ofereix assessorament per a obtenir el certificat. En el marc de l’Aula de Ciutadania ja s’han realitzat dues formacions, el material de les quals podeu consultar en aquest enllaç.
Per més informació us podeu posar en contacte amb el Servei de Bon Veïnatge a través del correu bonveinatge@elprat.cat o al telèfon 93 379 00 50.
divendres, 20 desembre, 2024 - 11:15
dimecres, 18 desembre, 2024 - 11:45
dimarts, 17 desembre, 2024 - 13:00