Esteu aquí

L’Aula Integral de Suport (ais) es consolida al Prat

L’AIS s’ha mantingut de forma presencial durant tot el curs 2020-2021, malgrat la COVID-19

divendres, 2 juliol, 2021 - 10:30

Aquest curs 2020-2021 ha estat el primer en què l’Aula Integral de Suport del Prat  ha pogut donar servei presencial malgrat la incertesa viscuda a causa de la pandèmia.

L’AIS és un recurs educatiu i terapèutic singular, que té com a objectiu proporcionar una atenció integral i intensiva a alumnat d’educació secundària obligatòria de diferents centres del Baix Llobregat, per tal de promoure el seu benestar i estabilització emocional perquè puguin aconseguir els aprenentatges. 

Des de l’AIS han atès un seguit d’alumnes nous, als quals han acollit i integrat dins de la dinàmica del servei. També s’han acomiadat de la primera promoció d’alumnes, que aquest mes de juny han finalitzat la seva estada al servei. Alguns d’ells han tornat als seus centres respectius i a d’altres se’ls ha donat suport per passar a l’etapa postobligatòria.

Tot i l’excepcionalitat derivada de la situació sanitària, des de l’AIS fan una valoració positiva del curs i agraeixen tant als alumnes, com a les seves famílies i als centres educatius, la seva col·laboració i predisposició en benefici de l’aprenentatge i el benestar personal de l’alumnat.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 7 febrer, 2025 - 12:15

Prop de 800 alumnes del Prat visiten la I Fira de la Formació Professional del Baix Llobregat

L’esdeveniment s’ha celebrat des de dimecres i fins avui a Viladecans i ha...

dimarts, 4 febrer, 2025 - 12:45

El Servei d'Informació Juvenil de El Lloro estrena un canal de WhatsApp per a joves

Una nova eina per estar al dia d’oportunitats i activitats per a joves

divendres, 31 gener, 2025 - 14:30

Més de 650 alumnes participen en les 3es jornades de Colpbol organitzades per l’Institut Les Salines

Es tracta d’un joc col·lectiu que fomenta la màxima participació de tots els...