Esteu aquí

Comença l’Aula de Ciutadania amb una formació del Servei de Bon Veïnatge sobre la rehabilitació d’edificis

dimarts, 5 octubre, 2021 - 10:15

El proper dijous 7 d’octubre és el tret de sortida a les formacions de l’Aula de Ciutadania de tardor amb "Obres a la comunitat. Per on comencem?". Serà a les 18:30 h a les Cases d’en Puig, i es tracta d'una formació del Servei de Bon Veïnatge i Convivència de l’Ajuntament sobre la rehabilitació d’edificis de les comunitats veïnals.

La sessió comptarà amb una part formativa i una part participativa en què la ciutadania podrà interactuar amb les professionals del servei per resoldre dubtes o situacions concretes.

Alguns dels aspectes que es tractaran en profunditat són el següents:

  • Procediment recomanable a l’hora de fer obres a l’edifici
  • Quins són els serveis de l’Ajuntament que poden donar suport a les comunitats en aquests processos?
  • Què pot fer la comunitat quan hi ha dificultats per arribar a acords o bé hi ha impagaments per fer front a aquestes obres?

Us podeu inscriure a través d'aquest enllaç; trucant al 93 379 00 50 ext 5600 o presencialment a les Cases d'en Puig (pl. Agricultura 4)

El Servei de Bon Veïnatge a El Prat Ràdio

A més, el Servei de Bon Veïnatge i Convivència torna a El Prat Ràdio en la seva secció estable del programa Planeta Prat. Serà demà, dimecres 6 d’octubre a les 11:30 h.

Les tècniques del Servei donaran tota la informació per tal de que la ciutadania es pugui inscriure a la formació del dia següent.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dijous, 27 març, 2025 - 14:00

El Prat commemorarà el Dia de la Visibilitat Trans amb diverses accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat reafirma el seu compromís amb la diversitat i els drets del col·lectiu LGT...

dijous, 27 març, 2025 - 12:45

El Consell d’Infants i el Consell d’Adolescents recorren la ciutat per fer la seva aportació al Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible del Prat

La marxa exploratòria, que s’emmarca en el procés participatiu previ a la...