Esteu aquí
Compartim eines i recursos contra les violències masclistes
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/IG_1080x1080_11.jpg?itok=UvHG6WG-)
La Jornada constarà d'una primera part on es farà la presentació del Centre de recursos virtual contra les violències masclistes, aquest recurs desenvolupat durant el 2022 forma part de la implementació del Pla Integral contra les violències masclistes 2019-2023.
Tambe es farà una xerrada entorn al Tràfic d'Essers Humans i les violències derivades dels conflictes armarts, realitzada per companyes de l'entitat SICAR, especialitzada en l'abordatge d'aquesta temàtica.
Es un tema tristement d'actualitat amb el conflicte bèl·lic que hi ha entre Rússia i Ucraïna i que propicia tot un seguit de vulneracions als drets humans que pateixen la ciutadania, especialment en els col·lectius mes vulnerables, davant d'aquesta situació de guerra les persones volen marxar en busca de la seva supervivència, i en aquest camí poden ser objecte de la tracta entre d'altres maltractes, especialment les dones i els menors. Des de SICAR ens faran una petita introducció sobre la situació actual i sobre eines per actuar amb les persones refugiades que poden arribar al Prat fugint d'aquet conflicte armat existent a Europa.
-
Accessible
Activitats relacionades
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/Antonio%20Gomez%20Villar_.jpg?itok=vE2-Drsn)
El conflicte capital-naturalesa, amb Antonio Gómez Villar
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 11/02/2025 de 19:00 a 20:30 h
On: Cèntric Espai Cultural
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/tintablava_11.jpg?itok=-iNXTJnY)
Tintablava: presentació de Poemas de mi crepúsculo, de...
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 13/02/2025 de 19:00 a 20:00 h
On: Cèntric Espai Cultural
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/Dialegs%20slider%20980x480%20%281%29.png?itok=WhHse3bu)
Com responsabilitzar-nos dels conflictes del present?, ...
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 18/02/2025 de 19:00 a 20:30 h
On: Cèntric Espai Cultural