Esteu aquí
Noche cañón

Noche Cañón
Sociedad Doctor Alonso
L'humorisme només vol desacomodar interiors i desmuntar veritats. (...) No es proposa l'humorisme corregir o ensenyar, ja que té aquest deix d'amargor del que creu que tot és una mica inútil.
Ramon Gomez de la Serna. Gravetat i importància de l'humorisme
A Noche Cañón, Sofia Asencio treballa en col·laboració amb Beatriz Lobo, Jorge Nieto i Tomàs Aragay per trobar una forma pròpia de generar text dins del gènere del monòleg còmic.
Una obra que interactua directament amb el públic i en què es desplacen els límits de les formes arquetípiques de l'humor i la mala llet treballant els ritmes, els silencis, les paradoxes, els sense sentits, la sobreactuació i la fraseologia.
Aquesta activitat forma part d'Indisciplinats, un festival de propostes escèniques, visuals, performatives i comunitàries que ocuparan els centres cívics de la ciutat, l’Escola d’Arts Visuals del Prat, el Centre d’Art Torre Muntadas, L’Artesà i La Capsa del 21 al 27 de novembre per gaudir de la creació artística contemporània.
Activitats relacionades

Espai de pràctica de circ
Tipus: Circ
Quan: 17/04/2025
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa

Una película de Minecraft
Tipus: Cinema
Quan: 18/04/2025
On: Cine Capri

Processó Divendres Sant
Tipus: Acte religiós
Quan: 18/04/2025 - 18:00 h
On: carrers de la ciutat