Esteu aquí
La Cocina de mi Vecina
![Ribera_La Cocina de mi Vecina Ribera_La Cocina de mi Vecina](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/Ribera_LaCocinademiVecina.png?itok=vwCo2Hyv)
La Cocina de mi Vecina és un espai de trobada a La Cuina del Ribera, per cuinar plegades, fer intercanvis de receptes i de coneixements entre veïnes i veïns.
Aquest projecte es va iniciar el 2019, i des de llavors les persones participants són qui proposen i duen a terme les seves receptes. Es fa de manera pràctica, entre fogons i gaudint de la degustació dels plats cuinats. No cal ser cap persona experta, només tenir ganes de compartir bons moments cuinant.
Si esteu interessades a participar en la proposta, poseu-vos en contacte amb nosaltres al correu ccriberabaixa@elprat.cat o al telèfon 93 374 15 80. Sereu benvingudes!
Activitats relacionades
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/Acte_agenda_palmira_11.png?itok=WIhTzRJa)
Tardes Joves a la Palmira
Tipus: Proposta
Quan: 18/02/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/Ribera_L%27Orquestra%20de%20Barri_9.png?itok=-w5X0oP8)
L'Orquestra de Barri
Tipus: Proposta
Quan: 19/02/2025
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/Ribera_Tardes%20joves.png?itok=9zXxQbqJ)
Tardes Joves al Ribera
Tipus: Proposta
Quan: 20/02/2025
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa