dimecres, 15 juny, 2011 - 13:15
L'Ajuntament del Prat, a través de la seva web municipal, ha posat en marxa la Seu Electrònica, amb la qual els i les ciutadanes poden fer tramitacions, plantejar consultes, pagar tributs i consultar la seva informació en relació amb l'Ajuntament per via telemàtica i sense necessitat de desplaçar-se personalment a les oficines municipals.
La Seu Electrònica funciona totes les hores del dia, tots els dies de la setmana, i les gestions que s'hi fan són tan segures i veraces com les que es fan mitjançant l'atenció personal i presencial. La Seu Electrònica permet validar documents electrònics mitjançant la signatura electrònica, tan vàlida i legal com la signatura manual.
La Seu Electrònica s'anirà ampliant paulatinament a més serveis i tramitacions, amb l'objectiu d'arribar a completar l'anomenada Administració Electrònica, que també anirà creixent gràcies a la interconnexió amb altres administracions superiors (Diputació, Generalitat, Estat).
A través de l'Administració Electrònica, les persones podran fer tramitacions relacionades amb la família, el vehicle, l'escola, la salut, els impostos.... Les empreses podran obtenir permisos i llicències, tramitar domiciliacions i pagaments, i consultar les pròpies dades... I les entitats podran accedir al registre, reservar equipaments per a fer-hi activitats o demanar subvencions.
dimarts, 17 desembre, 2024 - 15:30
dijous, 4 juliol, 2024 - 14:15
divendres, 7 juny, 2024 - 08:30