dimarts, 27 desembre, 2005 - 12:00
Amb aquest acord, el Prat aconsegueix els seus dos principals objectius: que el metro connecti amb l'estació intermodal i que els túnels eviti al màxim passar sota edificacions.
L'empresa pública de la Generalitat GISA, encarregada de la construcció del metro, adjudicarà properament la modificació del traçat vigent fins ara. El nou calendair situa l'entrada en servei del metro a la nostra ciutat per a finals de l'any 2009.
10 parades en territori pratenc
En total, el metro tindrà deu parades dins del terme municipal del Prat. Nou correspondran a la línia L9, i una a la L1, que procedent de Bellvitge pararà a l'estació intermodal.
En principi, seran els metros de la futura línia L9 els que circulin pel Prat, tot i que aquesta és una qüestió que queda oberta a les necessitats i decisions futures. Enlloc de la L9 podria serla L2 la que circuli pel Prat. O fins i tot podrien ser totes dues. En tot cas, el traçat seria el mateix.
El traçat exacte, encara per definir
Tot ii que ha quedat establert el traçat aproximat i la ubicació (també aproximada) i nombre de parades al nostre municipi, el detall exacte del traçat dels túnels serà estudiat a partir d'ara per part de l'enginyeria a la qual se li adjudiqui el projecte.
Trobareu informació més detallada al número 100 de la revista municipal "el Prat", que es pot consultar a l'apartat PratRevistes d'aquesta web.
En el següent document (format Pdf) apareix un plànol de la futura xarxa ferroviària al municipi del Prat.
dijous, 2 gener, 2025 - 11:15
dimarts, 24 desembre, 2024 - 08:30
divendres, 13 desembre, 2024 - 14:30