Esteu aquí

El Prat tindrà una Auditoria de Gènere

TEMES: Persones,Dones

L'Auditoria ha estat sol·licitada a la Diputació de Barcelona per la regidoria de Promoció de la Dona de l'Ajuntament del Prat

dilluns, 7 juny, 2004 - 10:30

L'objectiu de l'Auditoria de Gènere, que es farà al darrer trimestre de 2004, és oferir un suport tècnic per diagnosticar la realitat municipal des d'una perspectiva de gènere, per integrar aquesta dimensió en les estructures, polítiques i programes del municipi.

L'Auditoria de Gènere recull informació sobre els següents àmbits: territori, ajuntament i coneixement del municipi (en les àrees de sociodemografia, formació, activitats econòmiques i usos del temps, salut de la població).

L'Auditoria és un pas previ per projectar una nova perspectiva en les polítiques locals que permeti identificar necessitats i problemàtiques i apuntar, de manera fonamentada, les futures línies de treball en matèria d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes.

La primera acció que compren l'Auditoria es farà aquest mes de juny i consisteix en una jornada de formació adreçada a les/els professionals de l'Ajuntament que participaran de la seva elaboració.

(NOTA. Definició de gènere: concepte que fa referència a les diferències socials - per oposició a les biològiques - entre homes i dones que han estat apreses, canvien amb el temps i presenten grans variacions tant entre diverses cultures com dintre d'una mateixa cultura).

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 abril, 2025 - 08:30

L’ús de pantalles en infants i adolescents, tema central de la XVI Jornada Tothom Educa

L’esdeveniment se celebrarà el dissabte 26 d’abril a l’Institut Escola Pepa...

divendres, 11 abril, 2025 - 13:30

El Prat reforça el seu compromís amb la cultura de pau

El passat dimarts, 25 de març, les Cases d’en Puig van acollir una trobada clau per al reforç de la convivència i la cultura de la Pau a la nostra ciuta...