Oficina Virtual

L'Oficina Virtual en 4 punts: 

 

1. Una nova manera de fer les coses: ens permet fer, a través d’Internet, tramitacions oficials, consultes, pagar tributs o informar-nos sobre la nostra relació amb l’Ajuntament.

2. Una manera d’agilitzar els tràmits: representa un estalvi de temps i desplaçaments, ja que no cal que ens personem a les oficines municipals. L’Oficina Virtual està oberta els 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.

3. Tant segur i veraç com en l’atenció personal: per fer tràmits virtuals ens cal un identificador digital que garanteixi la nostra identitat a Internet i asseguri la integritat i confidencialitat.

4. Una millora del servei: és un canal paral·lel al presencial. Si ho desitgeu, seguim a la vostra disposició a l’Oficina d’Informació i Atenció al Ciutadà de la Casa de la Vila. Des de l’Ajuntament es treballa per ampliar progressivament els serveis que es poden oferir a través de l’Oficina Virtual. Uns serveis que creixeran també gràcies a la interconnexió de les diferents administracions. De moment, aquestes són algunes de les gestions que es poden realitzar:

Com a ciutadà:
Obtenir informació i resoldre tramitacions sobre la família, els vehicles, l’escola, la salut o els impostos.

Com a empresa:
Obtenir permisos i llicències, consultar les pròpies dades o tramitar domiciliacions i pagaments.

Com a entitat:
Accedir al registre, reservar infraestructures per activitats o sol·licitar subvencions.

 

Què hi pots fer? 

Accediu a l'Oficina Virtual

Factura electrònica

La Factura electrònica és una eina per millorar la competitivitat de les empreses i les...