divendres, 25 octubre, 2024 - 11:30

L’acte comptarà amb la presència de l’alcalde del Prat, Lluís Mijoler, i la intervenció de Pau Esteban, cap de secció de Medi Ambient del municipi

Presentació del llibre de la biòloga Marina Mir “El delta del Llobregat a través del meu prisma”

L’alcalde del Prat de Llobregat, Lluís Mijoler, assistirà a la presentació del llibre El delta del Llobregat a través del meu prisma. A l’encalç d’una educació ambiental, de la biòloga, docent i referent d’educació ambiental del país, Marina Mir. La publicació, que ha rebut el suport de DEPANA i la Diputació de Barcelona, és un recull de notícies i experiències que ajudes a il·lustrar el naturalisme a Catalunya i, concretament, a la zona deltaica del Baix Llobregat. L’autora també ha recollit material entorn la necessitat de preservar el delta del Llobregat i defensar aquest espai natural.

A l’acte intervindran, a més de l’autora Marina Mir, el president i el vicepresident de Depana, Josep Maria Carrera i Jose Garcia. També intervindrà en representació de l’Ajuntament del Prat el cap de secció de Medi Ambient, Pau Esteban.

CONVOCATÒRIA:

Acte: presentació del llibre de la biòloga Marina Mir, “El delta del Llobregat a través del meu prisma”

Dia: dilluns, 28 d’octubre.

Hora: 17:00

Lloc: Cèntric Espai Cultural, el Prat de Llobregat.

Compartir

A les xarxes