Esteu aquí

Comencen les enquestes per al Pla de Mobilitat Urbana Sostenible al Prat de Llobregat

A partir del dijous 25 d’abril, podreu rebre una trucada telefònica amb un o una operadora que us preguntarà qüestions relacionades amb el vostre ús del cotxe, transport públic o recorreguts habituals a la ciutat.

Bus L22 Bellvitge

dimecres, 24 abril, 2024 - 10:30

A partir del dijous 25 d’abril, es posaran en marxa enquestes telefòniques per avaluar la mobilitat dels i les residents de la nostra ciutat durant els dies laborables. L’objectiu és estudiar els trajectes habituals així com detectar necessitats específiques comunes de la ciutadania.

Aquesta acció forma part de la redacció del Pla de Mobilitat Urbana Sostenible del Prat de Llobregat (PMUS), definirà la configuració de la mobilitat a la ciutat, tenint en compte aspectes com la sosteniblitat o la mobilitat en clau de gènere.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...

dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15

El Prat dobla el nombre de carregadors de vehicles elèctrics a la ciutat

S’habiliten sis places a la plaça d’Espanya i dos davant les Cases d’en Puig....