Esteu aquí

El Prat, inclòs a la zona de limitació de velocitat a 80 km/h

La Generalitat aprova una mesura que es començarà a aplicar a la tardor.

dimecres, 11 juliol, 2007 - 10:57

El terme municipal del Prat ha estat inclòs dins la zona de limitació de la velocitat dels vehicles a un màxim de 80 quilòmetres per hora, segons estableix el decret  aprovat dimarts pel Consell de Govern de la Generalitat.

El decret estableix limitar a 80 quilòmetres per hora la velocitat màxima permesa a totes les carreteres, autopistes i autovies de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Aquesta mesura, una més d'entre una setantena, entrarà en vigor a la tardor i pretén reduir els índexs de contaminació en un 30% en una zona on se superen els nivells permesos per la Unió Europea.

El departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat calcula que disminuir la velocitat permetrà reduir les emissions d’òxid de nitrogen de forma considerable. Per als sindicats UGT i CCOO, la mesura és insuficient si no s’acompanya d’un reforçament del transport públic.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació de les línies R2, R2 Sud R2 Nord, R14, R15, R16 i R17

Aquesta incidència es produeix a causa de les obres del nou accés ferroviari...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...

dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15

El Prat dobla el nombre de carregadors de vehicles elèctrics a la ciutat

S’habiliten sis places a la plaça d’Espanya i dos davant les Cases d’en Puig....