Esteu aquí

Els principals carrers de la ciutat ja tenen les voreres accessibles

Aquest any ja s'ha rebaixat una cinquantena de passos per a vianants.

divendres, 10 agost, 2007 - 14:33

El mes de juliol passat va finalitzar el procés de rebaix de voreres als principals eixos de la ciutat i en els accessos a equipaments (centres docents, oficines municipals, centres sanitaris i esportius...). A partir d'ara, l'Ajuntament procedirà a rebaixar les voreres de la resta de carrers que encara estan pendents.

L'objectiu és que, en els propers quatre anys, s'hagin adaptat tots els passos de vianants de la ciutat, a un ritme d'unes 50 voreres rebaixades cada any.

Aquest programa d'accessibilitat de les voreres el fa l'Ajuntament mitjançant un conveni amb l'ONCE i l'Imserso, amb l'objectiu de faicilitar la mobilitat a les persones amb diversitat funcional i d'aquelles que porten cotxets infantils o carrets de la compra.

A banda d'aquest programa, hi ha el Pla de Manteniment de Voreres i contractes menors, que també contribueixen a rebaixar els passos de vianants. Així, des de 2006 i fins ara, en global s'han rebaixat un total de 76 passos.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació de les línies R2, R2 Sud R2 Nord, R14, R15, R16 i R17

Aquesta incidència es produeix a causa de les obres del nou accés ferroviari...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...

dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15

El Prat dobla el nombre de carregadors de vehicles elèctrics a la ciutat

S’habiliten sis places a la plaça d’Espanya i dos davant les Cases d’en Puig....