Esteu aquí

Els restaurants de la xarxa El Prat Degusta’l obren de nou les portes per oferir plats per emportar i a domicili

La Fase 0 del desconfinament permet que bars i restaurants venguin menjar per consumir fora de l’establiment

dilluns, 18 maig, 2020 - 10:00

Des del passat 4 de maig, dia en què va començar la primera etapa del desconfinament progressiu, els establiments de restauració de la ciutat han anat tornant a aixecar les seves persianes per oferir menjars a domicili i per emportar.

La fase 0, en la qual es troba part de la província de Barcelona, com el Baix Llobregat, contempla l’obertura de bars i restaurants per realitzar aquests serveis. Es manté, per ara, la prohibició  de consumir els aliments i begudes dins dels locals i aquests només poden romandre oberts durant l'horari de recollida de comandes, que s’han de fer per telèfon o en línia.

A partir de la fase 1, les terrasses a l’aire lliure dels establiments d’hostaleria i restauració podran obrir al públic amb la meitat de taules, que hauran d’estar separades entre elles, com a mínim, per 2 metres.

Aquests són els establiments de la xarxa El Prat Degusta’l que actualment ofereixen plats i menús per emportar o a domicili:

La Masia Sánchez Casal - Menjar per emportar i a domicili - Comandes al 615 45 37 80 (telèfon o WhatsApp)

Casa Guijarro - Menjar per emportar - Comandes per telèfon al 933 794 155 i per Whatsapp al  607 54 05 30

Mesón el Cortijo  - Menjar per emportar - Comandes per telèfon al 933 793 554 i per Whatsapp al  617 55 17 22

John Duck - Menjar per emportar i a domicili - Comandes al 932 427 786

La Lluna en un Cove - Menjar per emportar - Comandes per WhatsApp al 933 703 852

El Regust - Menjar per emportar - Comandes per telèfon al 934 783 271

Rústic & Dolmar - Per emportar - Comandes per telèfon al 933 701 403

Properament també oferiran aquests serveis els restaurants Cal Ramón, el Celler de l’All i Oli i el Cafè L’Artesà.

Compartir

Noticies relacionades

16a edició de les Jornades Gastronòmiques del Pota Blava, la Carxofa Prat i el producte del Parc Agrari

dimecres, 19 març, 2025 - 12:00

Arrenca la 16a edició de les Jornades Gastronòmiques del Pota Blava, la Carxofa Prat i el producte del Parc Agrari

Entre el 20 de març i el 21 d’abril es podran tastar les propostes de 26...

dimarts, 4 març, 2025 - 12:45

Tornen les visites guiades als Espais Naturals del Prat de Llobregat

Cada setmana es pot descobrir un espai diferent de la mà d’una persona...

dilluns, 3 març, 2025 - 10:00

En marxa el cicle de primavera de la Jugateca Ambiental amb noves activitats per a tota la família

Les activitats, guiades per educadors, permeten conèixer l’entorn natural,...