Esteu aquí

Es redueixen les places d’aparcament de zona blava del CAP Ramona Via

Després de la prova pilot engegada abans de l’estiu, s’ajusten el nombre de places destinades a la rotació per als i les usuàries del centre sanitari i es recuperen 50 per l’aparcament lliure. A la nostra del ciutat, de les 15.500 places d’estacionament disponibles a la via pública, només 650 són reservades per a la zona verda i zona blava.

 CAP Ramona Via

dilluns, 4 octubre, 2021 - 12:45

Durant els pròxims dies, es modificaran el nombre de places d’aparcament de zona blava de la bossa situada al costat al CAP Ramona Via, passarà de 72 a 22 de pagament. Aquest ajust es realitza després d’haver dut a terme una prova pilot per estudiar com es pot garantir l’estacionament rotatiu i facilitar l’accés al centre de salut de persones amb dificultats. 

En total, a tota la via pública de la ciutat hi consten, aproximadament, més de 15.500 places d’aparcament i, d’aquestes, unes 650 estan regulades amb zones verdes, gratuïtes pels residents, i zones blaves. A més, la tarifa de la zona blava és sensiblement inferior a d’altres zones similars de municipis propers i els vehicles d’emissions zero estan exempts de pagament.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 27 març, 2025 - 12:45

El Consell d’Infants i el Consell d’Adolescents recorren la ciutat per fer la seva aportació al Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible del Prat

La marxa exploratòria, que s’emmarca en el procés participatiu previ a la...

dimecres, 26 març, 2025 - 14:00

L’AMBici redueix el seu cost a la meitat i s’amplien les estacions de Prat Estació i Cèntric

A partir d’ara, el municipi compta amb 40 places més per deixar aparcades les...

dimarts, 25 març, 2025 - 10:30

Tots els comerços del Prat podran gaudir de la bonificació de la taxa de residus per reciclar

Seguint indicacions de l’alcaldessa, el govern municipal proposarà al plenari...