Esteu aquí

La Capsa torna a obrir les portes

Durant el mes de juliol es tornaran a reprendre progressivament els serveis, projectes i activitats a l'equipament

divendres, 3 juliol, 2020 - 12:30

Han passat gairebé quatre mesos des que es van tancar les portes de La Capsa. Abans d’obrir-les de nou, hem hagut d’ajornar o adaptar molts dels nostres serveis i projectes. El procés de tornada serà de forma progressiva, posant molta cura a l’hora d’ajustar totes les activitats a les mesures de seguretat. Què podeu trobar en aquesta nova etapa?

Obrim portes a l’oficina: a partir de l’1 de juliol ens podreu trobar de 17h a 20h totes les tardes de dilluns a divendres i de 10h a 13h els dimarts al matí.

Servei de bucs: a partir del dilluns 13 de juliol engegarem la maquinària creativa de l’edifici. Els horaris seran reduïts, així com la capacitat de cada buc. Si hi esteu interessats pareu atenció a les xarxes perquè anirem informant tan bon punt estigui tot enllestit.

NoDJSessions: música a la terrassa! Algunes de les melòmanes de la ciutat es passaran per La Capsa: Dj’s amateurs però amb qualité proffessionnelle, de ben segur un dels millors plans per a una vetllada d’estiu.

Cinema i música: Tornem a reunir-nos amb el setè art! Seguint les petjades d’altres anys, unim de nou cinema mut i música en directe els dimecres de juliol. Enguany projectarem “Moana” de Robert J. Flaherty amb banda sonora de Caireles, “Tabú” de F.W. Murnau amb Albert Burcet i “Nanook, el esquimal” de Robert J. Flaherty per Los Astronautas del Modo.

Però tot i que és ara quan La Capsa obre les portes, no hem parat durant tot aquest temps: els creadors del Cinema i Música ja porten alguns mesos preparant l’acompanyament musical de les pel·lícules. El procés ha estat via telemàtica i no hem pogut ficar el cap durant els seus assajos, però us assegurem que serà espectacular: podreu veure nous instruments com l’arpa, una closca marina o una flauta barroca acompanyant per primer cop pel·lícules documentals.

Per altra banda, aquesta última setmana La Capsa ha donat cabuda al projecte de L’Escola d’Arts en Viu, Campus Capsa, a on un grup de joves d'entre 12 i 17 anys participen d'un conjunt musical en el que preparen diverses cançons que  ofereixen en un concert  per als familiars l'últim dia del curs.

Esperem veure-us per aquí!

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 21 febrer, 2025 - 12:45

Nevades al Prat: una exposició virtual sobre les grans nevades

El Prat de Llobregat ha viscut diverses nevades al llarg de la seva història més recent, però poques han quedat tan gravades en la memòri...

dijous, 20 febrer, 2025 - 11:30

Dues publicacions científiques britàniques es fan ressò de les polítiques educatives públiques del Prat

El programa IntersECCions i la lluita contra l’absentisme escolar, objectes d...

dijous, 20 febrer, 2025 - 10:00

Aules obertes de Teatre a L'Escola d'Arts en Viu

Un espai de trobada amb les famílies de l'alumnat