Esteu aquí

Les obres al nus del Mas Blau comportaran talls en l'Avinguda Onze de Setembre

Les línies de transport públic PR1, N17, N19 i 65 modificaran els recorreguts

Obres accés Mas Blau

dijous, 14 novembre, 2024 - 11:15

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha iniciat la segona fase de les obres de reforma del nus del Mas Blau, amb la construcció d'un col·lector i una rotonda per a millorar la fluïdesa del trànsit. Les obres, que finalitzaran durant la primera meitat de 2025, comporten talls en l'avinguda Onze de Setembre que impediran el pas de vehicles, vianants i ciclistes. Les obres, ja planificades al Pla Delta, són de gran importància per a la ciudad, ja que milloraran la connectivitat de la ciutat de forma molt notable. Des de l'Ajuntament del Prat som conscients de les molèsties que ocasiona les actuacions i vetllem perquè el ministeri les executi el més ràpid possible. Per facilitar la mobilitat, al final d'aquesta peça es faciliten itineraris alternatius per accedir i sortir del Mas Blau.

L'accés als parcs de negocis Mas Blau I i II ha de fer-se per la B22 (carretera de l'Aeroport,) o la C-31. També hi ha un recorregut alternatiu per a anar en bicicleta pel camí de Cal Penyasco i la passarel·la sobre la C-31 que porta fins al Mas Blau II. A més, les línies de transport públic PR1, N17, N19 i 65 es veuen afectades, amb desviaments en els seus recorreguts. En el cas del 65 no és possible assumir un recorregut alternatiu que arribi al Mas Blau, però s'està treballant diverses opcions tot i les dificultats.  Com a alternativa, s'hi pot accedir amb el Metro, la línia L9 (parada Mas Blau), amb els autobusos situats a la C-31, a l'alçada de la benzinera. Totes dues opcions permeten accedir a indrets des d'on es pot accedir en 15 minuts a peu al punt més llunyà dels polígons. També cal ressaltar la possibilitat d'arribar amb el PR1 (amb aturada a la parada del costat de la benzinera de la C31, a uns 350 metres del Mas Blau I i que connecta directament amb l'estació de Rodalies del Prat (cal tenir en compte que s'ha d'arribar fins a l'aeroport i agafar la mateixa línia de tornada cap al Prat) o bé baixar a la parada del Mas Blau i creuar el pont Norwegian de l'autovia . 

Les persones que accedeixen als polígons Mas Blau I i II des de fora del Prat podran continuar entrant amb total normalitat, però per a sortir hauran d'utilitzar la C-31. L'accés al polígon Mas Mateu ha de fer-se a través de la ciutat, per la carretera de Ca l’Alaio i l'avinguda del Remolar o per la ronda de Llevant (al costat de la Nissan).

Quant a l'accés al Prat provinent de la T2 de l'aeroport, cal fer-lo a través de l'avinguda Pepa Colomer i la carretera de l'Aviació o des de la C-31, la carretera de Ca l’Alaio o l'avinguda de Josep Anselm Clavé.

 

 

A continuació, us presentem un mapa amb les rutes alternatives per arribar en cotxe des del Prat i fins als polígons industrials:

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 27 març, 2025 - 12:45

El Consell d’Infants i el Consell d’Adolescents recorren la ciutat per fer la seva aportació al Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible del Prat

La marxa exploratòria, que s’emmarca en el procés participatiu previ a la...

dimecres, 26 març, 2025 - 14:00

L’AMBici redueix el seu cost a la meitat i s’amplien les estacions de Prat Estació i Cèntric

A partir d’ara, el municipi compta amb 40 places més per deixar aparcades les...

dimarts, 25 març, 2025 - 10:30

Tots els comerços del Prat podran gaudir de la bonificació de la taxa de residus per reciclar

Seguint indicacions de l’alcaldessa, el govern municipal proposarà al plenari...