Esteu aquí

Les obres de l'avinguda de la Verge de Montserrat afronten la darrera fase

La tanca metàl·lica opaca ha donat pas a una de filferro

Nova tanca de filferro que rodeja les obres de l'avinguda.

dijous, 10 gener, 2019 - 13:45

Les obres del tram central de l'avinguda de la Verge de Montserrat han entrat, passades les festes de Nadal, a la darrera fase. L'actuació més visible és la substitució de la tanca perimetral metàl·lica, que era opaca, per una altra de filferro, que permet veure-hi a través i que acaba amb la sensació de tancament de les voreres. 

Els vehicles que aparquen al tram afectat per les obres segueixen accedint als pàrquings particulars a través de les voreres, que ara són una mica més estretes, i se'ls ha deixat prou espai de maniobra perquè puguin entrar i sortir dels guals. 

L'espai de les futures calçades de l'avinguda s'està pavimentant amb formigó, de manera que hi podran circular els vehicles d'emergència, com els bombers, en cas necessari. També s'estan instal·lant els nous fanals. 

D'altra banda, per no restar amplada a les voreres, no s'hi han instal·lat bancs. 

Tram parcialment obert

El tram de l'avinguda situat entre l'avinguda del Canal i el c. de Jaume Casanovas ha obert les voreres, ja finalitzades, mentre que en alguns moments també mantindrà obertes les calçades. El passeig central, però, restarà tancat perquè s'hi emmagatzema material d'obra.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació de les línies R2, R2 Sud R2 Nord, R14, R15, R16 i R17

Renfe ha dissenyat un Pla de Transport Alternatiu amb autobusos cada 15...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...

dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15

El Prat dobla el nombre de carregadors de vehicles elèctrics a la ciutat

S’habiliten sis places a la plaça d’Espanya i dos davant les Cases d’en Puig....