Esteu aquí

No tot són mescles impossibles!

dilluns, 29 setembre, 2014 - 21:00

La segona nit a la carpa de l’estació ha estat marcada per la diversitat i per una aparent desconnexió de ritmes i propostes musicals que han connectat i enllaçat amb gràcia per fer d’aquesta nit, una bona segona nit a la carpa de La Capsa.

Donava el tret de sortida Camela, una banda generosa on les hi hagi, plena de carisma i de savoir faire tant dins com fora dels escenaris. Més enllà de la qualitat musical que avala el seu projecte, Camela són l’entrega i l’alegria. El seu repertori ha recollit el bo i millor de les seves cançons sabent donar als seus fans allò que esperaven, hits i connexió des dels primers compassos.

Amb el pàrquing de l’estació ben ple arribava Jose AM, Dj pratenc que va començar a la ràdio de La Capsa a mitjans dels 90 i que avui és un dels referents de màxima FM. La seva actuació s’ha dividit en dues parts, a la primera ha tirat de la ràdioformula per seduir a tothom i fer un trànsit als Boney M mentre que a la segona s’ha deixat anar amb una sessió més personal, marcada pel techno fent del pàrquing una gran disco.

Boney M ha aplegat un públic divers. I és que generacions distants han trobat a la carpa, i en Boney M, un llenguatge comú, el de les nits festives i ballables marcades pels grans hits que avui ens han regalat. I és que les essències de la música disco han envaït la carpa amb el repàs als grans temes de la banda que un dia va liderar el desaparegut Boby Farrell.

I estem tancant la nit amb Raggatunning. Una banda tan desconeguda com golfa, de les més gamberres que han passat per l’escenari, omplint de cançons ballables i fresques la carpa de l’estació. Un projecte musical desacomplexat, fresc i impossible (de los inhumanos a Los Diablos) que ens fa moure els peus sense parar.

A la carpa encara estem ballant i acabant la nit però de ben segur recordarem la gran quantitat de persones que hem gaudit de bons moments en aquest espai durant aquesta Festa Major, sobretot pels moments petits i insignificants que faran, de ben segur, que recordem aquestes nits com grans nits de Festa Major. I és que tots tenim moments mítics per Festa Major… quins han estat els vostres?

 

Compartir

Noticies relacionades

biblioteca notícia la capsa

dijous, 30 gener, 2025 - 10:00

La Biblioteca Antonio Martin amplia el seu fons musical amb materials provinents de La Capsa

El projecte cultural dona 125 CD que es sumen al fons de la Biblioteca fent...

dilluns, 27 gener, 2025 - 11:00

Nova temporada d'espectacles familiars al Centre Cívic Jardins de la Pau

Un trimestre de teatre i activitats per a infants i famílies amb propostes...

dimecres, 22 gener, 2025 - 10:00

Nova edició del projecte d'Orquestra Simfònica

L'Escola d'Arts en Viu potencia la pràctica orquestral per al seu alumnat