dimarts, 4 novembre, 2014 - 08:19
A partir del dissabte 15 de novembre i fins al 27 de desembre, trobarem novament activitats de dinamització als patis oberts.
Aquests tallers quinzenals estan oberts de manera gratuïta a tots els infants i famílies que hi vulguin participar. Tothom es podrà en qualsevol moment als tallers, que tindran una durada de tres hores, d'11 a 14 h (consulteu l'oferta de tallers en el document de peu de pàgina).
Set patis oberts
Al Prat hi ha 7 patis oberts com a espais d'ús públic per a famílies, infants i adolescents fora d'horari escolar, en cap de setmana i en períodes de vacances escolars. Els objectius principals són optimitzar l'ús dels centres escolars potenciant la seva vessant educativa i social, fent possible un ús del pati sense interferències amb l'activitat lectiva tot potenciant la seva interrelació. També són una alternativa de lleure per als infants i famílies que s'exerceix de forma autònoma en un context segur i de proximitat.
Cada pati obert compta amb un servei de monitoratge que obre i tanca dins dels horaris previstos, vetlla pel bon ús de les instal·lacions i procura establir dinàmiques de relació entre els infants i joves.
dilluns, 17 febrer, 2025 - 14:30
dilluns, 17 febrer, 2025 - 09:00
dimarts, 11 febrer, 2025 - 09:45