dijous, 2 abril, 2020 - 09:45
L'Ajuntament del Prat de Llobregat ha habilitat un servei d'informació, assessorament i intermediació per atendre persones que poden perdre l'habitatge per situacions de salut o econòmiques derivades del context de crisi pel coronavirus. Així mateix, el consistori fa una crida a les persones propietàries de pisos en lloguer que tinguin present aquest context de dificultats i actuin amb responsabilitat social.
El nou servei, es presta per via telefònica i per correu electrònic des de l'empresa municipal d'habitatge, Prat Espais. S'hi poden adreçar:
Donada la situació de confinament general, al servei no s'hi pot accedir presencialment i cal fer-ho per telèfon: 933 705 054, marcant l'extensió 255, de 10 a 13 h, de dilluns a divendres; o per correu electrònic: habitatge@pratespais.com
En la situació actual de confinament i aturada econòmica molta gent s'ha quedat sense ingressos i pateix per si podrà pagar el lloguer o la hipoteca. Les competències en aquest àmbit corresponen al Govern central i, per tant, la ressolució dels problemes no està a les mans de Prat Espais ni de l'Ajuntament. L'empresa municipal d'habitatge, però, sí que pot informar, assessorar, intermediar i resoldre dubtes.
Per a altres consultes específiques o generals en relació a altres programes d'habitatge gestionats per Prat Espais, la forma de contacte és el mateix telèfon 933 705 054, de dilluns a divendres de 9h a 14h i de dilluns a dijous de 15h a 18h; i els correus electrònics habitatge@pratespais.com o info@pratespais.com. Poden contactar d'aquesta forma els següents col·lectius:
La renda de lloguer se seguirà adaptant als ingressos de la llar i a altres aspectes socials.
El web de Prat Espais ha habilitat un apartat de preguntes més freqüents sobre habitatge en la situació actual, amb les respostes corresponents.
dimarts, 24 desembre, 2024 - 08:30
divendres, 13 desembre, 2024 - 14:30
dimecres, 11 desembre, 2024 - 14:30