Esteu aquí

Programació expandida de Shock 1 i 2

Xerrades i pràctiques amb l’equip artístic obren un espai de reflexió i aprenentatge al voltant de les peces que es podran veure el 13 i el 14 de novembre al Teatre L’Artesà

divendres, 5 novembre, 2021 - 11:00

Dissabte 13 i diumenge 14 de novembre el director Andrés Lima porta al Prat les peces de teatre documental Shock 1 (El Cóndor y el Puma) i Shock 2 (La Tormenta y la Guerra) que es podran veure a la Sala Gran del Teatre L’Artesà.

El càsting d’excepció conformat per Antonio Durán "Morris", Alba Flores, Natalia Hernández, Esteban Meloni, María Morales, Paco Ochoa, Guillermo Toledo i Juan Vinuesa ens presentarà diversos personatges per acompanyar-nos en un esquinçador i sorprenent viatge teatral per una història de vergonya.

La dramatúrgia va ser una creació a vuit mans d’Albert Boronat, Juan Cavestany, Juan Mayorga i el mateix director Andrés Lima, inspirada en ‘La doctrina del Xoc’ de Naomi Klein.

Per reflexionar, debatre i plantejar-nos preguntes aquestes peces aniran acompanyades d’una programació expandida que s’obre divendres 12 novembre, a les 19 h al Cèntric Espai Cultural amb la Taula rodona: Paraula contra la guerra, una trobada amb les tres reporteres de zones de conflicte Olga Rodríguez, Mònica Garcia Prieto i Mayte Carrasco, amb la moderació del periodista prantenc Agustí Morales.

Diumenge 14 novembre, a les 13 h tindrà lloc un col·loqui amb l’equip artístic de Shock que es trobarà amb el públic al Vestíbul de L’Artesà per parlar del seu procés d’investigació i del seu recorregut per la història narrada a escena, a través de l’emoció.

També s’obrirà un espai a les pràctiques escèniques amb una Masterclass amb el director Andrés Lima, una formació dirigida a professionals i persones interessades en les arts escèniques.

Totes les activitats tenen aforament limitat i cal inscriure-s’hi a través de la pàgina web teatrelartesa.cat.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 7 abril, 2025 - 11:00

Nova edició de la Jornada intercentres de Teatre dels projectes d'IntersECCions

L'Artesà ha acollit un any més aquesta trobada que impulsa L’Escola d’Arts en...

divendres, 4 abril, 2025 - 11:00

Vibracions i nous llenguatges del cos per a una nova edició de Dansa Metropolitana al Prat

Una programació variada que explora la dansa contemporània, la creació local...

dijous, 3 abril, 2025 - 12:30

Es presenta 'Ves a saber...', la creació col·lectiva amb la companyia Escarlata al Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa

El resultat de la primera edició de 'Molta Merda!', impulsada pel centre...