dimarts, 31 juliol, 2018 - 09:15
Des de l’inici de la vaga del taxi a l’àrea metropolitana de Barcelona, el 25 de juliol, la línia L9 Sud de metro és un dels transports públics alternatius recomanats i l’únic sistema ferroviari que arriba a la terminal T1 de l’aeroport del Prat. Un dispositiu especial està permetent gestionar l’augment de passatge que registra aquesta infraestructura, en un moment d’alt volum de vols d’entrada i sortida per l’inici de vacances.
L’operativa, posada en marxa el cap de setmana passat, consisteix primerament en un reforç de personal a les estacions Aeroport T1 i Aeroport T2, per ajudar les persones usuàries —la gran majoria estrangeres que no coneixen el transport públic de Barcelona ni el seu sistema tarifari— a comprar el bitllet en les distribuïdores automàtiques. Des d'avui s'hi han afegit informadors especialitzats en títols de transport contractats per TMB.
En segon lloc, i en cas que en alguna franja la venda automàtica no donés l’abast, el personal del metro està en disposició de realitzar la venda manual del bitllet necessari per entrar o sortir per les dues estacions que connecten amb les terminals aeroportuàries si no es fa servir un abonament o un títol social.
Finalment, d’acord amb les autoritats, s’ha establert la disponibilitat de més trens per incorporar-los al carrusel en cas de necessitar més capacitat de transport.
Amb l’operativa especial s’ha pogut gestionar un increment d’afluència que, en termes generals, ha suposat duplicar les validacions diàries en les estacions Aeroport T1 i Aeroport T2.
divendres, 22 novembre, 2024 - 15:45
dijous, 14 novembre, 2024 - 11:15
dilluns, 11 novembre, 2024 - 14:15