Esteu aquí

Comença a funcionar l’autobús llançadora de la platja

Ho farà, de divendres a diumenge, des de les 9 del matí i fins les 9 del vespre ininterrompudament. La primera parada se situarà a la primera bossa d’aparcament i la darrera al final de la platja.

dijous, 3 juny, 2021 - 15:00

El nou mitjà de transport de la platja ja ha començat a funcionar. Es tracta de la llançadora que ens ajudarà a accedir a tot el nostre litoral amb diverses parades repartides des de la primera bossa d’aparcament fins al final de la nostra costa.

Trobarem un total de nou parades:

  • La primera, a la Pineda de Can Camins, davant l’Oficina de Turisme, la Porta del Delta.
  • La segona, davant de La Pineda i abans de la rotonda.
  • La tercera, al costat del CRAM
  • La quarta, a la platja de la Roberta
  • La cinquena, al Mirador de l’Aeroport, al costat de la nova zona d’activitats ambientals, esportives i lúdiques.
  • La sisena, després d’un canvi de direcció, davant el CRAM
  • La setena, a la platja de Can Camins, davant les guinguetes
  • La vuitena, tot seguit després de la rotonda.
  • La novena, davant l’Oficina de Turisme, la Porta del Delta.

Recordem que, a causa de dues sentències del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, a instàncies de la Dirección General de Costas del Estado, bona part de l’aparcament de la platja queda inhabilitat. Com a solució, l’Ajuntament del Prat ha disposat noves bosses d’aparcament en diferents indrets i la posada en marxa d’aquest autobús llançadora per facilitar que la ciutadania pugui estacionar el seu vehicle i moure’s per tota la platja amb més facilitats.

La qualitat de l’aigua, excel·lent

La primera analítica que realitza l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) a la nostra platja qualifica la seva aigua com a excel·lent per al bany i, per tant, amb absència de contaminació microbiològica i en compliment amb els requisits de qualitat de la Directiva europea 2006/7/CE. La temperatura de l'aigua és actualment de 20ºC.

 

Plànol de la platja 2022

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 27 març, 2025 - 12:45

El Consell d’Infants i el Consell d’Adolescents recorren la ciutat per fer la seva aportació al Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible del Prat

La marxa exploratòria, que s’emmarca en el procés participatiu previ a la...

dimecres, 26 març, 2025 - 14:00

L’AMBici redueix el seu cost a la meitat i s’amplien les estacions de Prat Estació i Cèntric

A partir d’ara, el municipi compta amb 40 places més per deixar aparcades les...

dimarts, 25 març, 2025 - 10:30

Tots els comerços del Prat podran gaudir de la bonificació de la taxa de residus per reciclar

Seguint indicacions de l’alcaldessa, el govern municipal proposarà al plenari...