Esteu aquí

Tractament fitosanitari pel control del pugó

Demà a la nit es realitzarà un nou tractament als arbres de la ciutat, concretament als pollancres, xicrandes, catalpes, cercis, pomeres, baladres i xiprers.

Plaça Catalunya

dijous, 2 juny, 2022 - 12:30

El divendres 3 de juny, en jornada nocturna de 22 a 6 h, es durà a terme un tractament fitosanitari pel control de pugó, la psil·la i l’assecada dels xiprers a diversos espais del municipi. Les espècies d’arbres a tractar són les següents: pollancres, xicrandes, catalpes, cercis, pomeres, baladres i xiprers.

L’actuació tindrà lloc a la plaça d’Espanya, l’avinguda del Canal, la carretera de la Platja, Fondo d’En Peixo, la plaça de Catalunya, Jardins d’Àngel Guimerà, la plaça de Sant Jordi, l’avinguda Doctor Gallart i Monés i els Jardins de Joan Salvat Papasseit. Els productes que s’utilitzaran són: el fungicida ALIETTE WG (materia activa: Fosetil_AL 80%)  insecticida DECIS PROTECH (materia activa: Deltametrin 1,5%).

 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...

dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15

El Prat dobla el nombre de carregadors de vehicles elèctrics a la ciutat

S’habiliten sis places a la plaça d’Espanya i dos davant les Cases d’en Puig....