Esteu aquí

Llum verda a l'aparcament subterrani de la pl. de Blanes

La Junta de Govern Local ha aprovat inicialment el projecte executiu d'aquest pàrquing, que es construirà en el subsòl de la pl. de Blanes i dels jardins de Garrovillas.

dimarts, 28 octubre, 2008 - 09:31

L'empresa municipal d'habitatge i aparcament, Prat Espais, gestionarà la construcció i explotació d'un aparcament subterrani ubicat a la plaça de Blanes i als jardins de Garrovillas. Prat Espais també s'encarregarà de les obres de reurbanització de l'entorn.

L'aparcament es destinarà al públic en general, amb prioritat a les persones residents a la zona. El pàrquing, que tindrà 246 places d’aparcament, té un pressupost d'execució de 6,9 milions d'euros.

El projecte estarà exposat públicament durant 30 dies, transcorreguts els quals, si no s'hi han formulat al·legacions, es donarà per aprovat definitivament.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació de les línies R2, R2 Sud R2 Nord, R14, R15, R16 i R17

Renfe ha dissenyat un Pla de Transport Alternatiu amb autobusos cada 15...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...

dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15

El Prat dobla el nombre de carregadors de vehicles elèctrics a la ciutat

S’habiliten sis places a la plaça d’Espanya i dos davant les Cases d’en Puig....