Esteu aquí

La C-31 entre el Prat i l'Hospitalet, el tram amb més accidents

Segons els resultats del darrer estudi EuroRAP que ha elaborat el Reial Automòbil Club de Catalunya (Racc).

dijous, 18 desembre, 2008 - 09:14

El tram de 7,3 km de l'autovia de Castelldefels (C-31) entre el Prat i l'Hospitalet és el que registra una concentració més alta d'accidents de tot Catalunya, segons els resultats del darrer estudi EuroRAP que ha elaborat el Racc. La mitjana anual d'accidents en aquest tram és d'1,4 per cada quilòmetre.

Com és lògic, els trams amb més elevada concentració d’accidents de Catalunya es troben fonamentalment a la regió metropolitana de Barcelona, ja que són els que registren un trànsit més intens.

Tot seguit podeu consultar, en format Pdf, una nota informativa emesa pel Racc i el Servei Català de Trànsit amb els resultats de l'esmentat estudi.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació de les línies R2, R2 Sud R2 Nord, R14, R15, R16 i R17

Renfe ha dissenyat un Pla de Transport Alternatiu amb autobusos cada 15...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...

dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15

El Prat dobla el nombre de carregadors de vehicles elèctrics a la ciutat

S’habiliten sis places a la plaça d’Espanya i dos davant les Cases d’en Puig....