dimecres, 14 novembre, 2007 - 09:45
Un cop muntada, la tuneladora que farà el túnel de la línia L9 del metro a la nostra ciutat començarà durant aquest mes de novembre a treballar. Ho farà a partir de l’estació del Mas Blau i fins a la Zona Franca, un tram de 8,5 quilòmetres travessant per sota la ciutat del Prat. Aquest mateix túnel també el podrà fer servir la línia L2 del metro.
Abans que acabi aquest any es començarà a muntar una segona tuneladora, que a partir del mes de març proper començarà a fer el túnel des del Mas Blau fins a l’aeroport.
Actualment estan bastant avançades les obres de construcció de les estacions del Mas Blau i Sant Cosme, mentre que la de la plaça de Catalunya ha començat fa pocs mesos. Més endavant es construiran les de l’estació intermodal i la de l’Estruch.
Ben aviat es començaran a revisar tots els habitatges del Prat situats a prop d’on passarà el túnel del metro i s’aixecarà acta del seu estat actual.
El Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat preveu que el tram de la línia 9 del metro entre l’aeroport i el recinte firal Montjuïc 2 de l’Hospitalet estarà enllestit d’aquí a tres o quatre anys.
A través del següent document podeu consultar un plànol complet de la futura línia L9.
dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45
dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45
dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15