Esteu aquí

Adjudicades les obres del nou edifici judicial

La Generalitat ha aprovat avui l'adjudicació dels contractes de contruccció, conservació i explotació de les seus judicials del Prat, Cornellà i Sant Boi.

dimecres, 9 febrer, 2005 - 12:45

El nou edifici judicial del Prat s'ubicarà a la confluència dels carrers Riu Xúquer i Riu Anoia, tindrà 5.733 metres quadrats i acollirà 5 jutjats i diverses dependències en previsió d'un futur creixement.

L'edifici inclourà dependències per al Registre Civil, Deganat, Adscripció Permanent de la Fiscalia i despatx per als metges forenses. Per a la construcció de l'edifici es preveu una inversió de 6,5 milions d'euros.

La Generalitat ha adjudicat qaquest contracte a les empreses Construcciones Riera, SA, Tau Ingenieria Construcciones Especiales, SA, Proinosa, Promoción e Ingeniería de Obras, SA i Santander Infraestructuras.

Enllaç: web del departament de Justícia de la Generalitat.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...

dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15

El Prat dobla el nombre de carregadors de vehicles elèctrics a la ciutat

S’habiliten sis places a la plaça d’Espanya i dos davant les Cases d’en Puig....