Esteu aquí

La Policia Local controla el soroll del trànsit

Sancions de fins a 91 euros o immobilització del vehicle en els casos més greus.

dimarts, 8 juny, 2004 - 21:52

A partir de dimecres, 9 de juny, la Policia Local del Prat desenvoluparà una campanya intensiva sobre el control del soroll del trànsit. La campanya s'adreça als vehicles de dues rodes, principalment als ciclomotors, i pretén controlar els nivells de soroll que produeixen, reduir la contaminació acústica i sensibilitzar als usuaris d'aquests vehicles sobre la problemàtica i repercussions del defectuós funcionament dels tubs d'escapament i dels silenciadors, així com les conseqüències que tenen en la qualitat de vida de la resta de ciutadans.

A banda dels ciclomotors, també es controlaran la possibles infraccions que puguin cometre altres vehicles (per exemple, els turismes que circulen amb la música a tot volum amb les finestrestes abaixades).

Els infractors poden ser denunciats amb una multa de fins a 91 € i, si el soroll és molt elevat, podran ser immobilitzats els vehicles.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació de les línies R2, R2 Sud R2 Nord, R14, R15, R16 i R17

Aquesta incidència es produeix a causa de les obres del nou accés ferroviari...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...

dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15

El Prat dobla el nombre de carregadors de vehicles elèctrics a la ciutat

S’habiliten sis places a la plaça d’Espanya i dos davant les Cases d’en Puig....