Esteu aquí

El camí de València incorporarà carrils per a vianants i ciclistes

En els 700 metres que van des del mirador d'avions fins a l'entrada dels Espais Naturals del Riu

dijous, 13 març, 2014 - 10:46

Els 700 metres del camí de València que discorren entre l'entrada als Espais Naturals del Riu i el primer mirador d'avions del camí de la platja estan en plena transformació. Les obres, iniciades al febrer, estaran a punt aquest mes de juny i dotaran al camí d'un carril per a bicicletes i un altre per a vianants.

Els treballs, amb una inversió municipal de més de 263.000 euros, serviran perquè aquest camí sigui més amable i més segur per als que hi circulin, especialment vianants i ciclistes.

Com el camí de la platja
Aquest tram del camí de València seguirà el mateix model del camí de la platja, de manera que a l'actual vial per a vehicles de motor se li sumaran altres dos: un carril asfaltat per a bicicletes i un camí de terra per a ús de vianants.

Aquesta actuació compta amb un ajut de la Diputació de Barcelona, en el marc del “Programa complementari de suport a les inversions financerament sostenibles i a la prestació adequada de serveis públics locals". També té subvenció de la Diputació de Barcelona, dins del Programa complementari de suport a l’economia productiva local, en la línia de suport “finançament de la millora i del manteniment de camins locals”.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació de les línies R2, R2 Sud R2 Nord, R14, R15, R16 i R17

Renfe ha dissenyat un Pla de Transport Alternatiu amb autobusos cada 15...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...

dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15

El Prat dobla el nombre de carregadors de vehicles elèctrics a la ciutat

S’habiliten sis places a la plaça d’Espanya i dos davant les Cases d’en Puig....