Esteu aquí

La fibra òptica ja arriba a gairebé tota la ciutat

Orange inverteix 3,3 milions al Prat en un desplegament que se suma al d'altres operadores

dimarts, 8 març, 2016 - 11:30

La fibra òptica ja arriba a gairebé tots els edificis del Prat, gràcies al desplegament d'aquesta infraestructura a càrrec de diverses operadores de telecomunicacions.

Recentment, la companyia Orange ha anunciat que ha invertit 3,3 milions d'euros per fer arribar la fibra òptica a gairebé 20.000 llars de la ciutat, és a dir, pràcticament el 80% del total d'habitatges del Prat.

Segons Orange, a més de la fibra òptica, ha invertit més de 2,7 milions d'euros al Prat per al llançament dels serveis mòbils 4G, que permet als usuaris superar els 100 Mb/s en transferència de dades mòbils.

La fibra òptica arriba a l'entrada dels edificis d'habitatges i, a partir d'aquí, els veïns o veïnes de cada pis poden sol·licitar connectar-s'hi a l'operadora o operadores que ofereixen aquest servei.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...

dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15

El Prat dobla el nombre de carregadors de vehicles elèctrics a la ciutat

S’habiliten sis places a la plaça d’Espanya i dos davant les Cases d’en Puig....